Maria, mitt i tonåren

Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Nagelfin :)

Av Maria - 12 februari 2009 18:25

Jag vart så avis när jag såg en bloggväns naglar så jag var tvungen att gå och köpa mig lösnaglar. Dock gjorde jag inte på salong. Utan jag limmade på själv här hemma. Givetvis blir det inte allt lika fint men det duger :)

Håller inte heller lika längre men det är kul att testa någon gång :)

Lite små svårt att skriva är det, och sms, det tar ett tag :p


Efter skolan idag åkte jag ner på stan. Började med att äta. För en gång skull tog jag en hel måltid och inte bara en liten smörgås. En riktigt smarrig tacotallrik vart de! Den var väldigt god!

Efter jag ätit och var så mätt att jag rullade fram gick jag och kikade på present till syrran som fyller 15 på onsdag. Att hon är 15 år, min lilla lillasyster! Men det är ju knappt någon skillnad på oss :P

Men ändå, lillasyster 15 år! Hittade två presenter till henne som jag tror hon kommer bli himla glad över :) Inte så speciella men det är så svårt att hitta något roligt när hon önskar sig sådär stiftpennor och mascara..lagomt roligt till 15-års present ? Inte direkt.


Sen hem och kladda på lösnaglarna.

Nu måste jag plugga lite no och so. har prov imorgon igen. Sen är alla proven över. Ska bli skönt. Då har jag bara min uppsats om raukarna på Gotland kvar.


 
 
Natalia

Natalia

12 februari 2009 19:18

Haha js får nog fixa natalia-chatten snart ;)

jaha men det va ju dumt, trodde du hade fått det. det är 10 hanar och 5 honor, 2 hanar är mina :S

kram

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Karin F

Karin F

13 februari 2009 09:31

Men, lösnaglar.... Var det särskilt smart tidpunkt när du ska döma pet på lördag? ;-)

http://myosotis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 9 augusti 2011 10:58

läs min blogg på mariauusimaki.blogg.se istället!

Av Maria - 4 augusti 2011 16:55

Jag får inte till det med att ladda upp bilder från mobilen hit till bloggen, så jag byter blogg till blogg.se. jag hoppas att ni tappra läsare som följer mig här fortsätter i blogg.se. den nya bloggen heter mariauusimaki.blogg.se :-)...

Av Maria - 4 augusti 2011 11:20


Godmorgon! Varje dag (förutom igår när grannen klippte gräset) så har jag sovit till 11. En perfekt tid, precis lagom till solen börjar bli varm och solvänlig!   Tänkte bara tipsa er om karotentabletterna jag äter. Jag började med dem för att jag...

Av Maria - 4 augusti 2011 00:37

Kvällens egentliga planer gick i kras, börjar tröttna på att arrangera saker när folk hoppar av i sista sekund! nu blev kvällen bra, om inte bättre, ändå. jag och marcus åkte in till stan, köpte med oss lite fika och satte oss vid slussen. Södertälje...

Av Maria - 3 augusti 2011 09:47

Vaknade rätt så tidigt idag, vår morgonpigga granne vars gräsmatta börjar precis utanför mitt fönster fick för sig att klippa gräset imorse. Men - mer tid till att sola!   För ett tag sedan nämnde jag det där skolarbetet som jag fått en idé till....

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards