Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Maria - 3 februari 2009 18:56

Oj vad jag shoppat!!

2 bas-linnen, ett puderrosa och ett grått, en blå blommig blus, en blå lång cardigan, söta örhängen, en sjal, underkläder, en vit stickad kofta, en penna och en korv.

Köpte lite kläder med färg nu för en gång skull! Det brukar lätt bli grått,beige,vitt eller svart. Rätt så trist till våren..

Allt detta för runt 1000-lappen. Men med knappt hälften från olika presentkort. Så nu är jag lite laddad inför våren ;)

Men den lär ju inte komma på ett tag då de var hela 10 minus imorse!!


Nationella proven idag gick gallant! Känner mig jätte nöjd! :)

Resten av dagen var super! Fick massa gjort!

Och jag kom på att om inte jag skrattar hela tiden, så tror folk att jag är sur!? Och alla säger; - Är du sur på mig, på mig, på mig? :O

NEEEEEEEEEEJ!!! säger jag då. Men ingen tror mig, fören jag skrattar!

Jaja! Får väl se det från den positiva sidan, jag skrattar för det mesta!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards