Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Maria - 1 februari 2009 15:23

Nu är det bara någon timme kvar tills vi ska åka och lämna Sara på tågstationen :(. Igår var vi i Skärholmen, men ingen av oss köpte något speciellt. Jo Sara köpte present till J men. Sen bjöd jag henne på glass. Det var nog den godaste jag ätit. Och ingen av oss orkade alla kulor. På bussen påväg hem hoppade Sebbe och Jenifer på. Dom hade tänkt att våldgästa oss men det gick inte så bra eftersom vi kom på samma buss. Medans vi åt och duschade och sånt så va de hos en annan kompis här i området. Sen kom de hit och hade även Mimmi med sig. Som faktiskt tjatat mest om att få träffa Sara. Så nu fick hon det :)

När de gått efter en ganska kort stund så sjöng jag och Sarorna singstar.

Och min knäppa bästa vän showade loss totalt. Och jag skrattade så jag fick kramp i magen!!

Vi sjöng lite singstrar idag med men jag fick inte se någon riktigt show då.

Alldeles strax ska vi äta, sen måste vi åka till Flempan där tåget går ifrån.


Imorse bokade vi biljett till mig den 6e mars. Innan utställningen i Valbo.

Då ska jag upp till Sara. :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards