Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Maria - 30 april 2011 15:59

Gårkvällen bjöd på 18-årsfirande av Veronika. En väldans trevlig kväll som slutade tidigt då alla vi bara gäspade :-p Man kan inte ha fest en fredagkväll efter en mastig vecka! Jag evelina och lovisa landade i sängen vid halv 2 hemma hos lovisa och efter en del fjant och skratt somnade vi och vaknade vid halv 11, trötta som sjutton, allihopa. Kom hem för ett tag sedan, har ätit lite och duschat. Tog en riktigt lång och skön dusch och har fixat naglarna och grejer. De blev så förstörda och fula av min nagelförlängning så nu måste jag verkligen sköta dem för att de ska bli fina igen!


Ikväll ska magen fyllas med tacos hemma hos en vän med marcus och hans band + flickvänner. Trevligt! Men vi åker hem runt halv 11 eftersom jag äntligen ska jobba imorgon! Cafeét öppnar i helgen :-)


Nu ska jag ta och svida om och vänta på att marcus ska komma hit, vi ska planera en heldag i Eskilstuna någon helg framöver. Ni vet min förkärlek till Eskilstuna..

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards