Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Maria - 8 april 2011 17:46

Idag var en totalt ovärd dag i skolan. Kom dit kvart i nio för att vänta på läraren som aldrig kom och sedan avnjuta en håltimme på 3 timmar! Men med underbara klasskompisar går väl allt!


Marcus och jag har precis städat hela huset och vi tyckte att vi var värda en varsin pizza som han är nere och hämtar, gott! :-) Imorgon går min artonårsfest av stapeln, längtar som tusan! Det ska bli så kul att få träffa alla och umgås mer än när man springer förbi varandra på stan eller möter varandra på bussen. Kvällen kommer utan tvekan bli helt outstanding! Innan festen ska tjejerna vara hos mig och äta och ha det trevligt, hoppas jag lyckas med maten! :-)


Ha en trevlig fredagskväll allihopa, nu ska vi dimpa ner i soffan med en chipsskål och harry potter! (som jag ska se för första gången efter mycket övertalning)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards