Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Maria - 1 april 2011 14:00

Har slutat för ett tag sen och sitter kvar i skolan för att göra lite (o)nytta.


Körskolan har uppgraderat sig till att kunna göra lektionsbokningar på nätet men det har varit lite struligt sa de, och såklart var det de för mig. Så jag får ringa istället.

Skoldagen har varit bra, förstog på matten idag och har även brytit mig ur ett grupparbete som jag kände skulle gå åt skogen.


Ska möta upp mamma i Skärholmen vid halv 5 för att shoppa kläder i present åt mig. Bättre att jag får prova så att det blir rätt storlek från början. Innan dess hade jag tänkt sitta här och plugga lite men jag är så trött och slut i huvudet så jag får se hur det går med det.. Så jag funderar på att ta helg nu och bryta det jag lovat mig själv, plugga på söndag!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards