Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Maria - 7 april 2011 20:31

Kom hem från Eskilstuna för ett tag sedan. Trodde ett tag att jag skulle bli fast på tågstationen för tåg efter tåg blev inställt. Men tillslut gick det ett!


Jag hade en och en halv timme att stosa runt på innan jag hade bokat tid. Jag älskar verkligen Eskilstuna, så himla fin stad! Jag ska bo där när jag blir stor. Köpte mig en stor latte på Espresso House och utnyttjade för första gången mitt CSN-kort och fick 8 kronor rabatt ;-)

Gick där med min latte och njöt i det fina vädret. Förvånade mig själv och hittade utan problem trots mitt urdåliga lokalsinne! Efter drygt en timme kom jag ut med superfina naglar! :-D


Nu ska jag ta och plugga lite innan jag lägger mig. Får se om jag kommer till skolan imorgon eller om stormen river ner ännu fler elledningar!

Av Maria - 7 april 2011 09:12

Godmorgon!


Jag håller på att göra mig iordning för att åka till eskilstuna. Ska ju göra nagelförlängning :-) Men innan det måste jag förbi banken och fixa lite med studiebidrag och så. Tänkte även åka förbi körskolan och göra några prov. Vid 1 går tåget mot eskilstuna och vid 3 har jag tid, så jag hinner strosa runt lite på stan där och kanske äta någon lunch. Tåget går hem igen vid 6 och då tänkte jag försöka hinna plugga lite grann :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards