Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Maria - 14 april 2011 19:34

Imorgon är det alltså fredag! Veckan har känts lång tycker jag, kanske för att dagarna blivit långa med flera tidiga mornar och sena kvällar än vanligt.


Det var alltså möte i tisdags och det blev ett spontanbyte mellan mig och mamma. Jag satt som reserv-representant till stämman och hoppar in istället för mamma som hade så mycket annat att göra och fick inte tiden att räcka till.  Har ingenting att ställa med det ska bli roligt ändå! Jag har blivit lovad att kamma lite lunkisar! ;-)


Min guidening i onsdags gick över förväntan. Har fått höra att omdömet såg mycket bra ut! Kul! :-) Imorgon bitti är en till guidening inplanerad men för 8-åringar denna gång. Den är från 8:20-10:30 sen är dagen slut för min del :-)


Har lovat marcus att mötas upp på stan och ta en fika innan jag åker upp till Stämman. Ska bli upplockad vid 15:45 på pappas jobb där min packning kommer att vara. Så en fika ska jag hinna med sen tänkte jag även hinna med att beta av lite körkortsteori på körskolan :-) Fast det kom jag på nu att det ska jag ju inte för de har stängt på fredagar..får ta med mig distanstesten och sitta på pappas jobb!


Nu ska jag ta och packa lite granna och sen hoppa in i duschen, ikväll blir en tidig kväll.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards