Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Maria - 20 september 2009 19:10

Mamma sitter och tittar igenom lite gamla bilder på datorn. Vi hittar den mest roliga efter den andra.


Så här kan man se ut om mamma dör när man är nyfödd och måste handmatas..

  

Av Maria - 20 september 2009 13:17

Känns som en typiskt söndag det här. Lite seg.

Men jag har pluggat en hel del. Gjort klart lite arbeten som ska in på tisdag.

Imorgon är jag ledig vilken känns väldigt skönt! Ska in till stan en snabbis och köpa ett par byxor jag har sett.

Var inne i stan igår och shoppade lite, men hade inte så mycket pengar med mig så det räckte inte till allt.

Förövrigt har det ju blivit värsta sommarvärmen igen. Man svettas ihjäl med jackan på. I veckan när jag stått och väntat på bussen har jag kännt mig som en michelingubbe, inte för att jag haft dunjacka och sånt men det har varit koftor och knäppta jackor. Inte varmare en 5 grader var det när jag gick upp. Iof är faktiskt det lite mysigt. Nu är det bara snön som saknas. Kalla mig knäpp men jag längtar faktiskt! Nästa vecka blir lite av en specialvecka. Nästa helg har treorna djurexpo på skolan. Kom och kolla vettja om ni bor i närheten! Klockan 10-16 lördag och söndag om jag inte minns fel. Typ 30 kronor i inträde.

Funderar på om jag ska gå och smörja lite tassar och väga lite djur nu!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards