Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Maria - 3 september 2009 10:45

Jag har inte tid! i förrgår vaknade jag och hade så sjukt ont i halsen! Helt frisk förövrigt, inge förkyld, inge feber osv. Velade fram och tillbaka men gick till skolan ändå, vi hade ganska viktiga saker i skolan att göra. Men under dagen gjorde det bara ondare och ondare och det lät som om jag pratade i en plastburk. Vi fick tid hos läkarn på kvällen och åkte in och kollade om det var halsfluss. Men det var bara ett enkelt virus. Igår stannade jag hemma då jag även hade feber. Men fortfarande inte förkyld. Men så ont i halsen att jag inte kunde äta eller dricka. Är lika dant idag.

Känns som om det inte kommer gå över någongång om jag försöker äta hela tiden, men jag kan ju inte låta bli att äta? Hoppas för allt i världen att jag blir frisk tills lördag, jag är relativt pigg men har knappt någon röst. Lite svårt då man tänker att te med honung är bra om man har ont i halsen, men det gör ju ondare när jag dricker? lite svårt.


Jaja, jag får väl läsa lite i kompendiet då :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards