Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Maria - 17 september 2009 18:39

Har inte hunnit sitta vid datorn på jättelänge nu känns det som. När jag kommer hem från skolan ska man i princip äta och sova. Sen har man djuren som ska få kärlek. Har gått upp 5 två dagar i rad nu och lagt mig vid 9 då jag är så fruktansvärt trött. Men det är fortfarande lika roligt i skolan. Jag kämpar däremot på med spanskan, vet inte hur jag ska göra där. Den är frivillig, men dessa meritpoäng..


Imorgon är det fredag vilket känns superskönt. Jag har en lång helg då jag är ledig på måndag också. Alla lärare vi ska ha är på kurs förutom engelskan, men då fick vi läxa att göra ist så vi slipper åka in till skolan för 50 minuter.

Imorgon slutar jag 11 så då tänkte jag åka och hälsa på på gamla skolan :) Sen gå förbi ett hunddagis där jag ska praoa i vinter för att få lite påskrifter. Kanske blir en sväng på stan också. Bläddrade i HM katalogen nyss, det är lite farligt måste jag säga. Jag blir tokig!


Jag är så fruktansvärt utställningssugen nu så det finns inte!! Har lite abstinensbesvär för när Bea och Elsa föder också!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards