Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Maria - 22 oktober 2009 09:30

Enligt min undersökning med hela 18 röster så är det inte en enda som inte gillar pe white!

Faktiskt mer än hälften som har röstat att de är hur häftiga som helst och vill ha. Ca. 17% som inte vet vad det är. Och resten tycker alltså inte att de är några större fel på dom utan att de är precis lika söta som alla andra marsvin :) Nu har ju jag inte fått några pew bebisar. Än. Men det är ju ganska stor chans till det hos Bea, då hon satt med pew hane. Som förövrigt bara har en vecka kvar! Tjocka damen :D

Weras ungar lever och frodas! :p Dom popcornskuttar runt förfullt och tillochmed Wera som annars är väldigt tillbaka dragen går med på lite lek ibland! Lagom tills jag kom på namn till Amelia föddes nya ungar och jag måste komma på 4 nya namn. Men den här gången både honor och hanar, lite lättare då. På B, om någon har något bra exempel. Det ska även här passa bra till King och Queen.


Det var en hel vecka sen jag satt vid datorn sist, och det var tillochmed i skolan när jag hade en kvarts rast.

Har haft så sjukt mycket att göra, prov och läxförhör hit och dit. Tidiga mornar vilket blir tidiga kvällar.

Här om dagen pluggade jag spanskaglosor tills jag bokstavligen satt och grät, och tro inte då att läraren inte hade något förhör på JUST dom glosorna jag suttit i timtal med..

Imorgon har jag ett stort prov i växt och djurliv. Hoppas hinna lära mig det sista på lektionen idag och bara kunna repitera lite hemma ikväll. Känner faktiskt att djuren hamnat lite åt sidan den här veckan..

Som tur har jag ju mamma som också äger dem. Men jag skäms nästan lite granna..


Imorgon är det sista dagen innan lov vilket ska bli så fruktansvärt skönt. Sedan är det bara 4 veckor sen är det praktik i tre veckor! :D


Nu börjar min lektion snart efter en timmes håltimme!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards