Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Maria - 3 oktober 2009 12:48

Har nog glömt att säga men jag åkte upp till sara igår vid lunch. Vi har haft det väldigt roligt, som vanligt. Inte tyst på oss en sekund! Kom väl i säng några timmar efter 12 :p Blir här över helgen, trist att det är så kort :(

Lite stolt över mig själv då jag satt och pluggade (nästan) hela bussresan. Somnade lite också :p Men konstigt nog gick tiden så himla fort. Såg inte ens uppsala skylten så poff var vi i sandviken. Blir nog likadant på hemvägen imorgon. Men då ska det bli snö här har jag hört..Hoppas inte trafiken blir kaos och jag kommer hem jättesent. Apropå det kanske man lär köpa nya skor och inte ha på sig tygskorna med hål och trasig sula länge?


Till något tråkigare. Lilla creamflickan somnade in i torsdags kväll. Hon kunde inte ta emot baby semp, hon diade inte och åt inte längre själv. Det skummade bara ur munnen på henne och hon verkade tycka det var obehagligt att få ner mat i halsen. Men buffhonan lever och är jättestark och fin! Hon stannar självklart. Nu kan ni får hålla tummarna för Elsa ist som inte äter själv. Så hon går på Critical Care nu. Annars väntas det fler bäbisar inom kort hos nybackens! :D


Nu ska jag gå och göra mig lite iordning :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards