Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Maria - 8 oktober 2009 18:40

Oj vad jag har ätit idag! Det var potatisgratäng i skolan. Det är för underbart gott och man kan inte låta bli att inte äta sig proppmätt. Efter skolan mötte jag upp Mimmi på stan för en fika. Har inte träffat henne på..ja..minns knappt när det var sist. Vi hade väldigt mysigt iallafall. Hade så mycket att prata om! Alldeles precis har jag ätit lax, fast jag egentligen var mätt från lunchen och ännu mättare efter min halloncheesecake jag åt. Men lax går ju alltid ner, detsamma sa jag om cheesecaken..


Imorgon är det fredag och veckan har bara susat förbi, ledig på måndag är jag också. Sen är det bara två veckor, sen lov (OCH UTSTÄLLNING!!)

Vet inte riktigt vilka jag ska anmäla. Vill ju ställa hela goa gänget men det känns lite mycket med 7 olika när det dessutom är på två plan! Får prioritera lite, men det går ju inte! Den är ju så himla söt, den har så bra kropp, den och den bla bla bla.. Iaf blir det Doris (Dolce Prinsipessa) i ras. Helt klart! Om jag har riiiiktigt tur får jag tillbaka reggpappret på Junipher och då ställs även hon i ras. När jag ändå har Doris med kan hon ju ställas i pet, så söt som hon är. Sen vill jag ju ställa världens härligaste Alvar i pet. Och Zambezi, med hans kropp. Så blir det nog. Prinsessan och Prinsen (English Prince) får stanna hemma.


Sen har jag och mamma nog klurat ut ett system att döpa selfarna. Efter som det är Prince- och Princess släktet så tänkte vi att för enkelhetens skull efterlikna det på något vis. Så varför inte Queen och King?

Så nu har vi alltså en bufftjej som ska få ett namn på a passar till Queen. Amina kanske? Kom med förslag!!!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards