Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Maria - 24 november 2008 18:33

Som alla andra bloggar även jag om snön.

Det snöar för fullt här och är sisådär -3 grader. Rätt mysigt :-)

Lika mysigt var det inte idag efter skolan då tre stycken gaddade ihop sig och mulade ner mig i snön. Jag hade bokstavligen snö överallt! Kallt som attans. Men tro inte dom kom undan! Jag gav igen minst lika mycket! *moahaha* Snöbollskrig är kul.

Idag har det inte hänt så mycket mer. Jobbat matte nästan hela dagen. Gick ovanligt bra faktiskt. Har ju omprov på fredag så det gäller att träna!

Och mina ögonstenar till creamar mår så bra så :-) Blir alldeles glad när jag ser dom! Tog upp Sickan idag. Hon OM NÅGON står fint på plattan!

Nästan så jag måste fota och skryta lite! ;-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards