Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Maria - 8 november 2008 13:56

Oh vad det är skönt med helg!

Pluggandet i fredags gick bra. Jobbade ikapp allt jag inte gjorde i torsdags:)

Fick även klart hur projektet var. V. 48 är det ett prov på lite no frågor. Sen ska man skriva en rapport på någonting. Känns som ett hyffsat lugnt projekt ändå. Fick även tillbaka projektet jag skrev om Tjernobyl. Det vart ett VG där med stor chans att gå upp till MVG nästa termin.*glad*

Jämrar mig HELA TIDEN över att jag inte kommer in på det där gymnasiet och allt. Jag kommer storböla i skolan om jag inte får så pass många poäng.


Annars då, jo igår hade vi filmkväll+övernattning. Somnade 4, vaknade halv 9. Inte ett dugg utvilad. Men kul var det. Några som pratade i sömnen :p

Framåt kvällen ska mina kusiner med familj komma över hit och äta middag. :) Väldigt trevligt då jag inte sett dom på lääääänge!


Nu ska jag städa lite ;)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards