Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Maria - 17 november 2008 20:10

Fick rätt så mycket gjort idag. Men jag kände mig helt blåst på matten! Frågade om hjälp på alla tal! Men tillsluuuut fattade jag. :)


Efter skolan sa syster att hon och mamma skulle till Skärholmen. För att inte behöva gå till och från bussen själv i kylan så följde jag med.

Och tur var väl det! För jag stog brevid ett par tunikor på Gina Tricot som jag lääänge suktat efter. Och då sa mamma: Hittar du något Maria?

Ja..jo..det gör jag väll men jag tror inte jag har råd just nu.

-Äh, jag kan betala den åt dig! Ska du inte ha några strumpbyxor eller så till också?

Så jag fick äntligen min tunika och ett par gulliga strumpbyxor till :) Me like!

Ska inviga dom imorgon har jag tänkt! ;)

Tack mami! :D


Nu ska jag gå och lägga mig för GUD så trött jag var imorse!

Kunde inte somna igår. Somnade inte förnst halv ett!

Många av klasskompisarna låg också vakna halva natten. Men det var fullmåne konstaterade vi.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards