Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Maria - 2 november 2008 18:04

Nu är det inte många timmar kvar på lovet :(

Det har varit ett lov som jag aldrig kommer glömma! Så roligt som jag haft har jag inte haft på väldigt länge!


Imorgon börjar alltså skolan..

Det var det första jag tänkte på imorse när jag vaknade och har kännt att huvudvärken gjort sig påmind. Men det ska inte få bli som det vart förut.

Ska försöka att inte jobba så mycket hemma. Den lediga tiden på eftermiddagarna behövs åt annat är skolarbete.


Idag har jag storstädat rummet. Väldans vad fint det vart:)

Vi är misstänksamma på om Prinsessan är dräktig IALLAFALL!

Hon känns tjock. Och det är 6 veckor sen hon fick ungarna. Kan inte göra annat än att vänta och se..

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards