Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Maria - 3 november 2008 16:41

Då var första skoldagen avklarad. Nu sitter jag med huvudvärk igen..

Att den aldrig kan ge sig. Spänner jag mig eller?

Det var ändå ganska lugnt i skolan. Fick reda på lite resultat av förra "periodens" inlämningar och prov.

Projekt: (minst) VG. Läraren hade inte papprena framför sig. Jag lämnade ju in två arbeten. De hade hamnat hos olika lärare. Så det ena var minst VG och det andra vart G-. Men jag pratade med "VG" läraren och han skulle läsa båda. *hoppas på att få ihop ett MVG*

Matte: Där vart det bara G. Men ett starkt. Så jag ska göra omprov på det.

Idrott: 35,5/42. Hyffsat nöjd. Men lärarn sa att jag skulle vara väldigt nöjd så jag får väll vara det då:p

Spanskaprovet gjorde jag om idag också. Fick 38/43. *nöjd*

Idag fick jag veta att jag inte gjort en annan grej tillräckligt bra på spanskaprovet. Så ikväll ska två tjejer som inte heller gjort tillräckligt komma hit så ska vi göra det tillsammans. Usch..det börjar med hemmajobb första dagen "/


Nu vart det mycket skolprat. Blä. Snart jullov :p

Ikväll blir det tidigt i säng, för gud så trött jag var idag!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards