Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Maria - 23 november 2008 18:14

Ännu en sån där typisk söndag.

Har suttit vid datorn nästintill hela dagen och försökt få till hemsidan.

Tillslut lyckades jag. Kolla gärna och skriv ett avtryck i gästboken :-)

Mamma var och fotade lite i burarna och fick till ett par riktigt söta kort!

  


  

Är dom inte söta?

Den vita lilla krabaten är Beatrices syster som ska tillbaka till uppfödaren så småningom :-)

Så nu spatserar det tre creamar i våra burar! En början på selfaveln :-)

Apropå avel - Snart, när nästa MM kommer ut får jag veta om jag blev godkänd som delägare i Nybackens. Jag har inte hört något så jag antar att det kommer gå bra!

Av Maria - 23 november 2008 13:12

Nu har jag fotat dom. Iaf försökt! Sickan, gó som hon är, ska bara upp och kela. Och lille Beatrice är ju..en bäbis. Full av energi och spring i benen.


Finaste Sickan som faktiskt heter NordJrV-06 Sch Palemoon Summer Secret. Inte dåligt va? ;-)


Och hennes fin fina dotter Trollstugan´s Beatrice!

Som redan sitter still när en stor läskig hand kommer in i buren! :-D

Det luktar petstjärna!


Beatrice ska få göra utställningsdebut på Kistamässan har jag tänkt.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards