Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Maria - 29 januari 2011 15:45

Gårdagskvällen för väldigt trevlig. Det blir att smaka många olika saftsmaker när man äter mediciner kan jag lova!Den här gången blev det hallon kiwi. Kom hem runt ett och stupade i säng på en gång och sov till 12 idag. Även fast vi har haft lugna veckor i skolan med en hel del lediga dagar är jag så trött! Det är nog allt mörker som är, men idag är det sol, vilket var underbart!


Jag och pappa var ute och övningskörde en massa. Vi tränade på dragläge med handbroms och backa in på parkeringar, runt hörn och så. Gick riktigt bra :) Har tänkt att ta en till lektion nästa vecka om det finns tid. Får ringa på måndag och kolla :-)


Jag släppte av mig själv på stan och provade de där gröna byxorna jag pratade om förut. En aningen stora i benen och i och med att de är stretch är jag rädd för att de ska sitta som sopsäckar när man haft de på sig någon timme. Men jag ska ändå upp till stockholm och köpa utställningshanddukarna så då kan jag kolla om de finns i en mindre storlek. annars får jag helt enkelt köpa de lite förstora, jag ska bara ha dem!


Nu ska jag strax till marcus för en tacokväll med han, hans syster och jag. Mys! :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards