Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Maria - 16 januari 2011 13:44

Sitter här och småläser lite i teoriböckerna från körskolan. Det är så mycket att läsa! Och så mycket att betala! Hujedamig.


Har vägt honorna som går med hanar idag. Men ingen verkar bli dräktig. Junihper har ju iof bara gått med Prinsen i en vecka idag men Amelia och Elsa som gått med hane i evigheter blir inte dräktiga. Och jag vet att han parar, för han parade Ankis hona som var här för att bli det. Varför kan han inte para våra honor här hemma för då? Men om ett par veckor tror jag nog att det där löser sig, mer än så tänker jag inte säga nu ;-)


Igår var vi till min kusin som sagt och firade honom. Massa god mat och massvis med skratt som alltid när vi är där! Nu ska jag återgå till böckerna!

Av Maria - 16 januari 2011 13:44

Sitter här och småläser lite i teoriböckerna från körskolan. Det är så mycket att läsa! Och så mycket att betala! Hujedamig.


Har vägt honorna som går med hanar idag. Men ingen verkar bli dräktig. Junihper har ju iof bara gått med Prinsen i en vecka idag men Amelia och Elsa som gått med hane i evigheter blir inte dräktiga. Och jag vet att han parar, för han parade Ankis hona som var här för att bli det. Varför kan han inte para våra honor här hemma för då? Men om ett par veckor tror jag nog att det där löser sig, mer än så tänker jag inte säga nu ;-)


Igår var vi till min kusin som sagt och firade honom. Massa god mat och massvis med skratt som alltid när vi är där! Nu ska jag återgå till böckerna!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards