Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Maria - 8 januari 2011 15:10

Då är jag hemma från en helt underbar vecka i fjällen! Har gjort mina små försök till att mobilblogg så jag tänker inte tjata om vad vi gjort så mycket :-)


Mamma är på utställningen i Kallhäll och ställer mina små änglar. Men imorgon följer jag med och får göra av med lite utställningsnerver själv! Pratade med henne nyss och Chindira blev färdig champion och Desideria fick sitt andra cert. Cleo knep åt sig hela 90 poäng men hade slagits av Ankis underbara pew.


Jag hade tänkt att när jag kom hem skulle jag fixa Betty och Beata färdiga inför petten imorgon så att jag hann med ett födelsedagsfirande på kvällen. Men så kom jag på att mamma har med sig alla filar och saxar och allt vad det är. Så födelsedagsfirandet får skippas. Kanske inte behöver säga att jag ska fila marsvinstassar?..


Imorgon ska jag ta med mig två förvirrade classmates till utsällningen. Eller de dyker upp runt lunchtiden för att vi ska göra ett skolarbete om utställningar. Hoppas det går bra och att alla inte ska ställas på eftermiddagen..


Nu ska jag bara njuta att vara hemma! Borta bra, men hemma bäst!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards