Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Maria - 19 januari 2011 14:00

Blev hemma idag med. När klockan ringde vid 5 kändes det som om jag blivit helt mörbultat. Det var bara att stänga av klockan och somna om. Sov ett par timmar till och nu är jag frisk som en lärka. Eller rösten tar en brejk emellanåt och är täppt som en jag vet inte vad. Men pigg är jag nu iallafall! Det var en snabbing dedär! Det tråkigaste med att vara sjuk är att man är så ensam om dagarna. Igår kom alla i familjen hem sent och marcus var inte hemma. Så jag fick titta på alla värdelösa program och deras repriser. Men idag började marcus sent så han gick precis till bussen efter att ha kommit hit vid 11. Och mamma kommer hem om en timme. :-)


Sitter och tittar ut och surar för att jag inte har en hund här hemma med och kunna springa på lägdan i det här underbara vädret med! Det är bara att inse, jag har ingen hund och det är inte sjysst mot hunden att skaffa en nu! punkt.


Måste bara glänsa lite med vårt nya schema som börjar nästa vecka!

nu ser ni inte tiderna men det går att se rätt bra ändå hur dagarna ser ut!  

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards