Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Maria - 28 januari 2011 17:32

Jag försov mig imorse, och hela dagen har varit ett enda virrvarr. Jag hatar att försova mig. Andra gången på hela min skolgång som jag försover mig! Trots de mornar i högstadiet då jag och sara gick i samma skola och hon väckte mig och sa "jag går till bussen nu" så hann jag! Men inte kände jag att jag inte orkade fixa allt på 10 minuter. Jag var ju på öppet hus på skolan igår, och konstigt nog hade vi alla som var där försovit oss, samband? Men det var riktigt kul att vara där! Jag minns själv såväl stressen och oron när man skulle söka. Men jag tror jag fick två att bestämma sig iallafall ;-)


Efter skolan halvtvingade jag med hanna och evelina på en fika. Men jag tror att de var rätt nöjda ändå ;-) Kom precis hem om nu ska jag sudda alla sura miner för att äntligen hitta på lite tokigheter! Äntligen säger jag!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards