Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Maria - 26 juni 2010 21:42

..har gjort sitt. 1,5 år gammal bestämde han sig för att inte vilja starta mera.

Jag hoppas nästan att han inte går att laga, då kan jag skaffa mig en laptop utan att det känns onödigt med två datorer. :-p

skitburk.


Så nu får jag sitta vid mammas dator, som också börjar säga sitt, men den är väääldigt gammal, då det är förståerligt. Men det startar iallafall.

Så här sitter jag, med min tekopp och en skål nötter :-) Inne på msn, lite töntvarning där va? Minns inte ens när jag var inne där sist.. :-p


Midsommar var superbra! Kom till Åsa vid 2, och vi började förbereda våran 5-kamp, som blev succé lär tilläggas ;-) God mat och jag åt tills jag trodde att det skulle stå ut ur öronen (som vanligt med andra ord..)

Kvällen blev inte så sen, tror jag kom i säng vid ett halv två. Upp och jobba idag! Trots supertryck i kassan och så gick det bra. Jag har ju avancerat mig till att göra smörgåsar så jag stog där i princip hela dagen :-)


Varför tar tet slut så fort??

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards