Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Maria - 15 juni 2010 21:48

Nu var det några dagar sen sist känns det som. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag har gjort, men flängt runt som en tok har jag gjort, varit med vänner och så! Idag däremot var jag på systers avslutning. Hon gick ut nian. Sen gick ju jag på samma skola så jag drog ihop några av oss förra nior och alla lärare blev jätte överraskade, roligt! Och syster min har varit så duktig med betygen. Allt slit och kraft hon lagt ner, så var hon verkligen värd det hon gick ut med! du är grym syster! ♥


Vi kom väl hem vid ett tiden och jag och marcus var sugen på pannkakor. När vi kom hem stog syster och hennes kompisar och gjorde våfflor! sammanträffande liksom :-p Sammanfattningsvis kan jag säga att det slutade med att de inte åt sina våfflor utan av våra pannkakor! Alla kan itne vara bra på att göra något så svårt som våfflor :-p


Nu på kvällen fick jag någon sån där spontan sjuk idé om att jag och marcus skulle ut och cykla. Så ner till grannen och fråga om cykelpump (för våran är trasig) sen iväg åt något håll. Tror nog att vi cyklade och gick en halv mil sammanlagt. Vi cyklade till en sjö och gick runt nästan hela sjön. Duktigt gjort. Känner att jag på seriöst ska ta tag i det här nu i sommar, men så har det ju låtit förr... :-p

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards