Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Maria - 16 juni 2010 10:56

har precis vaknat, det är så skönt att sova ut. Men å andra sidan är det här andra gången jag har sovmorgon på mitt sommarlov :-p nu har en vecka gått och det är bara nio veckor kvar, aaaah!! Men så ska vi inte tänka utan vi ska tänka vad mycket roligt som ska hinnas med på dessa nio veckor. Nu först är ju utställningen i Linköping. Apropå det måste jag börja fixa mina tjejer lite..


Jag har precis vaknat iallafall och ägget står på spisen, för jag har tänkt att göra mig en ägg macka innan jag går och hämtar hö åt djuren så de också blir nöjda. Sen står bara sola på schemat! Bikinin är redan på, ska bara försöka hitta något ställe i trädgården att lägga mig på. Altanen är som en byggarbetsplats och omkring den luktar det grundfärg. Inte så mysigt att ligga och andas in.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards