Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Maria - 24 juni 2010 18:52

Jag har bränt mig på ryggen :( Det värsta är att det bara är halva ryggen. Först var jag ute och plockade gräs till djuren i en klänning som går ganska långt ner på ryggen. Plockade mycket så det tog ett bra tag, sen åkte jag till åsa, som tar 10 minuter, i samma klänning. När jag sen tog av mig klänningen var den inbränd..inte fint.


Min aftersun är hemma tillochmed. Sitter hos marcus, han spelar trummor så hela huset dånar. 


Allt till midsommar är fixat, vi var och köpte allt idag. Imorgon ska jag till Åsa vid 12 för att hinna fixa allting tills resten kommer vid 5. Det känns som att jag kommer gå på reservbatterierna på jobbet på lördag :-p förra midsommar vi firade tillsammans la vi oss 5..


Men dagen kommer bli grym utan tvekan!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards