Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Maria - 30 november 2010 20:47

Idag har det varit en bra dag! Det började med sovmorgon till 8. Pigg och glad kilade jag iväg till bussen. Hoppade av en hållplats tidigare. Vilket betyder stan och gick igenom stan för att komma till centrum. Då gick jag förbi en hel drös med byggarbetare och alla sa godmorgon! Det gjorde min dag! Sen kom jag till Spånga och de byggarbetarna såg ju ut som ett tredje världskrig brytit ut. Hursomhelst blev jag på så otroligt bra humör när jag trippat förbi alla trevliga byggarbetare att jag köpte mig en Brämhults Jordgubb Lime juice. Då var inte dagen längre bra, utan den var underbar!

Skoldagen bara flöt förbi och sen var jag till Animalen, där jag ska göra min klinikpraktik v. 45-48 nästa år. Har haft den platsen ett tag och båda jag och dem tyckte att det var trevligt med en presentation lite innan sådär. Bara genom att komma innanför dörrarna fick mig att drömma om framtiden. Bara att få ha på sig en djurvårdartröja är rena drömmen!


Nu ska jag fortsätta min underbara dag med att titta på tv så att jag håller mig sysselsatt till jag somnar. Annars är det lätt att dagen inte förblir underbar. Men det tänker jag inte tillåta!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards