Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Maria - 13 november 2010 19:14

Har inte sagt så mycket om min lovvecka. Men egentligen finns det bara ett ord att säga. kärlek

Jag har sån jädra underbar släkt, från 3 månader till 85 år. Alla med ett hjärta av guld!


 


   


  

Av Maria - 13 november 2010 17:49

Min lediga lördag har tillbringats i köttbulleställning. Med urinvägsinfektion..


Vaknade imorse med något jag trodde var den värsta mensvärken genom tiderna. Men när jag varit på toa 500 gånger på en timme började jag misstänka något annat. Vi var precis in till närakuten och mycket riktigt var det urinvägsinfektion. Jag har börjat få rabatt på apoteket, det ni!


Så min lördag jag tänkt tillbringa inne hos marsvinen och trimmar och gosat fick snabbt planeras om. Men nu börjar jag känna mig lite bättre så förhoppningsvis kan jag trimma lite ikväll :-)


Elsa är dräktig, hon är ju som sagt lite knepig med dräktigheten. Men nu de senaste dagarna har hon gått upp mycket i vikt så förhoppningsvis ploppar det ut något snart!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards