Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Maria - 10 november 2010 16:44

Jag får julkänslor när det är snö ute! Om 18 dagar får man dricka glögg, då är det första advent. Jag har spanat in några glöggar (?) jag ska smaka. En med mandarin och chili och en annan med äpple och kanel.

Men nu tänker jag dela med mig av min önskelista. Den är inte så lång ännu men det är alltid en början! När jag var liten var jag klar med önskelistan i september..


~ svart eller beige velourbyxa + kofta (supermysigt i allt rusk!)

~ en större säng!

~ parfym, mexx, fly high

~ bidrag till körkortet (det kanske är någon som känner för att pröjsa hela? )

~ skor


Sen har jag inte kommit så mycket längre ;-)


Ikväll ska jag baka kladdkaka, till det ska jag ha björnbär. Smaskens! :-D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards