Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Maria - 15 november 2010 11:39

Idag är jag hemma, kände mig inte fullt frisk imorse. Kanske de bara var en lurdag igår. Men då får jag tid till annat, som att sitta och fnula på vad jag ska ge folk i julklapp! Det är lika svårt varje år, och alla säger varje år att de inte önskar sig något speciellt! Har suttit och googlat på varenda sida med julklappstips men inte blir jag klokare av det inte. Jag vet en grej jag ska köpa till Åsa, men det är inte särkilt mycket och jag vill ge något mer.


Idag ramlade min domarstämpel ner i brevlådan. Riktigt snygg om jag får säga det själv ;-) Jag och D bestämde oss för att skaffa sådana efter skrivkramp av att skriva under bedömningssedlar ;-) Skönt att bara stämpla så står namn och allt där!


Nu tänkte jag ta och skriva ihop en "hur förbereder man sitt petmarsvin" som vi pratat om att lägga ut på hemsidan. Tänkte ta kort på steg för steg som ska göras precis innan utställningen och skriva lite grann :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards