Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Maria - 30 augusti 2008 21:26

Första inlägget från den här datorn. Efter mycket letande och ut och in i butikerna hittade vi tillsist en som passade de önskemål vi hade.

En enkel dator. Med Windows Vista. Mycket roligt man kan göra på den har jag märkt! Så gissa vad jag kommer göra de närmsta timmarna? :p


Var på bröllop i eftermiddags också då kusin T gifte sig.

Var bara på vigseln. Men så fina hon och hennes man D va!


Dags att utforska datorn!


Av Maria - 30 augusti 2008 10:24

Vilken härlig sommar höst dag!

Skinande sol, klarblå himmel! Fantastic!

I eftermiddag ska vi på bröllop. Vi är dock inte bjudna med det är en öppen vigsel. Det är min kusin som gifter sig så det skulle vara roligt att se:)

Värst vad alla kusiner gifter sig och skaffar barn nu då? Roligt! :D


Men innan bröllopet ska vi in till Moraberg. Där finns elgiganten, siba, onoff. Har tänkt att kolla på en ny dator och mobil.

Har kommit överens om enn deal med mamma och pappa gällande betalning. Ingen av oss blir totalt ruinerade :)

Vet vilken mobil jag vill ha och datorn spelar inte så stor roll. Under 4000 sträcket skulle vara trevligt. Bara det går att blogga, chatta, och sånt viktigt ;)


Nu ska jag gå och göra mig iordning. Mer info om mina förhoppningsvis nya inköp kommer i eftermiddag!


Hejsvejs!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards