Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Maria - 17 augusti 2008 20:23

Sista dagen av sommarlovet!

Vill inte gå tillbaka till tidiga mornar...

Men det börjar imorgon, fy bubblan..


Min sista sommarlovs dag har iaf varit bra. Vaknade bra tid imorse. Eller jag vart väckt. Jag, mamma och pappa åkte till mormor och morfar och plockade upp mormor. Vi skulle åka till ny öppnade Hornbach. Himla trevligt var det. Fanns mycket grejor. Jag, för ovanlighetens skull hittade lite grejer.

  • Lite gosaker till katten. Denta sticks mm.
  • En FIN orkide till mitt rum. (allt detta för 70 kronor(!))
  • Sen hittade jag också en liten söt orkidekvist i plast. Såg dock ut som en riktig. Kunde inte låta bli att köpa den.. Den ska jag hitta någon gullig liten vas till och sätta i. Jag tycker verkligen den blomman är fin och funderar på att måla upp en stor orkide på någon av väggarna. Till hösten eller så får det projektet bli.
  • Sen köpte jag, eller mamma betalade. En kattransport som jag har tänkt att ha Cindra i när vi ska till utställningen. Lite bredare än duvtransporten.

Jag ska försöka komma iväg till IKEA någon dag i veckan och leta vas och även köpa fina krukor jag sett där :) Sen kanske det blir någon fin handduk till marsvinen, vem vet? Om jag känner mig rätt så...

Nu ska jag känna igen Prinsessan efter bebisar! Håll tummarna!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards