Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Maria - 2 augusti 2008 21:39

Idag tog jag och några vänner, exakt var vi åtta stycken, till grönan.

Sista gången jag var på grönan var jag nog 7 år och det roligaste då var slänggungan.

Jag var nog lite modigare nu och åkte inte ens slänggungan.

Åkte nästan alla attraktioner förutom dom allra läskigaste. Men av någon konstig anledning hamnade jag i fritt fall. Jag trodde att jag skulle dö!

Fy f*n vad läskigt det var! Jag har åkt den en gång och gör aldrig om det. Usch! Vi åkte också flygande mattan. Jag som aldrig blir åksjuk kände lite bubbel i magen på den. Blää.

Det var ju sommarkrysset idag också så vi såg några artister där också:) Brolle såg vi. Och sen hon som sjuger "It´s raining man" såg vi också. Det var lite ballt.

Men det tar kol på en och vara på gröna lund. Jag är grymt trött nu. Men det var det värt.

Åhh juste! Jag som är så mörkrädd att jag springer till och från förrådet för att ställa in moppen när det är mörkt skulle gå spökhuset! Men men..Jag gick iaf in och klämde nog sönder Max och Åsas händer..Människor som man trodde var av plast reste helt plötsligt på dig och tog tag i en *ryser*

Jag skrek i högan sky! Allt var jätte bra gjort men fy vad läskigt!

En grej jag gick och tänkte på där inne för att försöka lugna ner mig lite var hur dom som är dom där hemska skrämmar-människorna kan hålla masken? Jag skulle vika mig av skratt av allas miner och allt vad man hör och ser.

Näe, jag bli nästan mörkrädd bara av att tänka på det..


Och matvraket Maria har inte fått något att äta på hela dagen förutom en macka i morse och en korv med pommes frittes på dan. Hon är lite hungrig.

Hittade lite sallad i kylen med det mättade henne inte.

Jag ska nog gå och kolla vad som finns mer:)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards