Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Maria - 30 mars 2010 19:25

Fy sjutton vad trött jag var imorse asså! Har nog aldrig varit så trött. Ögonen gick bara inte att öppna. De bara stängde sig igen och kroppen föll tillbaka ner i sängen så fort jag reste mig upp. Pallrade mig till skolan och får den underbara nyheten att min första och enda lektion innan lunch är inställd! Vilket betydde att jag började halv 12. Då var klockan kvar över 9. Så jag fick tid att plugga till provet idag ( som f ö gick så j*vla bra!) Sen var det dax för två lektioner, sen slut. Men dagen blev rätt så bra ändå! Känns skönt att ha det mesta gjort nu. Imorgon är det ett prov kvar sen har vi en grej som ska vara nästan klar på torsdag. Sen är det inget mer förän efter lovet! Visserligen måste jag skriva en hemtenta om Antikens Grekland på lovet men det är ganska lätt.


Igår sa mamma att hon sett ett tranpar. Men jag sa att jag sett ett förra veckan redan. Så imorse såg jag ännu ett till. Så nu ligger mamma under i vår tävling ;-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards