Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Maria - 23 mars 2010 19:36

Eller säger man tvåtusentio? Eftersom man säger nittonhundra borde det ju vara tjugohundra.. hm


Jag har iallfall nyss kommit in från min övningskörningstur. Det är så sjukt roligt, men läskigt alltså! Speciellt nu när det var lite halvregnigt ute.


Idag hade vi hemstudiedag i skolan. Gick upp vid nio då marcus skulle upp. Han gick vid 10 och så satte jag mig och pluggade på en gång. Nästa vecka har vi en hel drös med prov och inlämningar att göra. En del är jag klar med men inte allt. Imorgon har vi en megasuper håltimme så jag ska nog ta och göra lite då också.


Jag kan inte vänta tills Doris får sina ungar, är su förväntansfull. Hon har blivit en aningens bortskämd nu måste jag säga :-p Kom på idag också att Kenton måste ju ut från henne innan det är för sent.



Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards