Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Maria - 21 mars 2010 20:19

Såg just i sidan på bloggen att för ett år sedan var det utställning i Kallhäll och min älskade Beatrice blev kallad Miss Perfect! Jag kom ihåg att jag grinade som en tok och förstog inte ett dugg vad som hände. Jag sprang grinandes från den ena finalen till den andra och hon bara plockade på sig rosetter!!


Varför skulle allting gå så fort för dig mitt hjärta? Du hade ju ett långt och fint liv framför dig..

Näe vad fjollig man är, jag börjar ju grina när jag sitter och tänker såhär!

Lägger iallafall ut två bilder på mitt lilla hjärta ♥


    

Av Maria - 21 mars 2010 20:02

Vetni vetni vetni vad jag nyss kände!! En liten bebis tass i Doris mage. Skulle ta upp henne för att klämma och känna då vi inte varit hundra på om hon varit dräktig. Men nu direkt kände jag hur en tass trycktes mot handflatan! Är så lycklig. Men man kanske inte ska ropa hej än. Jaja, har iallfall lyckats få henne dräktig. Hoppas för allt i världen att förlossning osv går bra nu. Om hon blev parad på en gång kommer hon föda när det är stämman. Överväger nästan att stanna hemma alltså..Om hon nu föder när vi är borta kommer jag aldrig kunna förlåta mig själv om något händer. Måste fortsätta tänka lite på det dära. Men rätt troligt är det väl att det bara är tre veckor kvar med tanke på att man känner tassarna på fostren. Min lilla pluttis :-)


Den andra kärleksburen där Alvar och Junipher går är det lite småtrögt i tror jag. Först när vi satt ihop dom för två veckor sen hade inte Alvar en tanke på att göra bebisar. Han tyckte nog det var mer spännande att komma till en annan bur. Men efter någon dag började han kurra och ha sig. Junipher brunstade ju när dom sattes ihop så jag hoppas att det blev något då. Det återstår att se :-)


Helgen har varit super. I lördags var det filmkväll med det gamla hederliga gänget + några nykommlingar ;-) Trevligt var det :-) Idag har jag haft en riktig trög-söndag. Sovit lite till och från sådär :-p


lillskruttan :-)  

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards