Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Maria - 18 februari 2008 21:16

Märkte idag att vår knäppa charmiga katt Kajsa är TOKIG, då menar jag tokig i Digestive kex.Jag satt och knaprade på ett kex och såg ett Kajsahuvud sakta komma från ryggstödet på fåtöljen.Jag bröt av en liten liten bit kex och gav henne, vipps så var den nere i magen.Hon satt kvar med huvudet nersträckt och väntade på mer.En liten bit till fick hon sen räckte det.


Var hemma från skolan idag (IGEN!!), har fått hosta (IGEN!!).Var förkyld förra veckan, blev frisk, var frisk i en ynka dag, blev sjuk igen.Och för tre veckor sen åkte jag på magsjukan..Näh nu får det räcka med sjukdomar.Känner mig som en svamp..


Så var anmälan till Kallhäll ivägskickad.

Cindra åker med och ställs i Klippt Långhår.

Prinsessan ställs i pet och i ras.Hon gick precis upp i senior klassen så vi får se hur det går.Spännande

Längtar verkligen till utställning nu, det var länge sen.

Måste fixa iordning djuren.De ska badas i slutet av veckan,Cindra ska klippas till om det behövs,Prinsessan ska fillifnulas med och trimmas.Fullt upp med andra ord!

Cindra har ju slutat rossla nu..skumt det där, försvann lika snabbt som det kom. Hej, Hejdå lixom.

Måste bara skriva, det nya V6 tuggummit med grönt te är bara för gott, någon som har smakat? Annars är det verkligen värt ett smakprov.


1000 grattiskramar till syster Sara som fyller 14 idag!

(din födelsedagstårta var riktigt god, bra jobbat där pappa:))

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards