Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Maria - 3 februari 2008 13:16

Äntligen kommer den!!

Trodde att vintervädret hade försvunnit..men nu är det här.

Det är 5-6 cm snö, snöar förfullt MEN 1 plusgrad...:/

Det är så fint ute nu när det är snö och inte bara grått och trist.

Helgen har varit rolig, igår var jag hemma hos Åsa och vi åt mumsig mat, vid åtta tiden tog vi bussen till mig och satt oss med filtar och godis framför tven. Riktigt mysigt var det.

Vaknade vid 10 imorse och såg att det var snööö!! Vi åt frukost och sen skulle hon hem.

Det var ganska mysigt att gå ute när det knastrar under skorna, nu får man tillochmed användning av vinterskorna.

Cindra är fortfarande förkyld men hon är inte snorig eller något sånt, hon rosslar bara.

Jag hör inte att det låter i lungorna men jag är ändå orolig för henne ju.

Någon som har något tips om inte antibiotikan fungerar?

Tog också lite bilder på Cindra och Prinsessan igår. Lite suddiga men dom duger.


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards