Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Maria - 12 februari 2008 18:48

Högarna med skolböcker,uppgifter och allt vad det är tar aldrig slut!

Är så otroligt trött på att plugga nu..blir ingen tid för annat.

Var iallafall och tränade igår kväll, skönt att komma bort från skrivbordet och läxböckerna ett tag även fast man igentligen inte har tid för det.

Det blir till att ta igen allting ikväll istället.

Sitter just nu och skriver på en uppsats om projektet jag ha gjort.

Vi ska förbättre en produkt på tekniskt sätt..inte det lättaste kan jag säga.

Inte nog med att man ska skriva vad man har gjort, varför man gjorde så, hur man gjorde så, hur produkten kan förbättra sin egen vardag osv. så ska man göra en modell också.

Det är redovisning på fredag men jag har nästan byggt klart modellen och är i stortsett klar med uppsatsen.

Göta Petter vad skönt det ska bli när det här är över.

( Göta Petter är något som en lärare sa idag istället för skolans förbjudna uttryck)

Nästa vecka är sista veckan i skolan, sen är det LOOOOOOV!!

Ahh vad skönt det ska bli!

Cindra har blivit bättre, hon rosslar bara till ibland sådär.

Vette sjuttsingen vad det är med henne..låter bara, inte snorar eller något sånt. Skumt..


Men nu ska jag återgå till mina kära läxböcker,

 åhh vad jag gillar dom *bläääää*


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards