Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Maria - 14 februari 2008 17:20

Nu har jag äntligen byggt klar modellen till projektet, ritat en ritning och skrivit klart!

Gud vad skönt det känns.

Har pluggat hela eftermiddagarna i fyra veckor. oh my god!


Efter allt pluggande tycker jag att jag var värd lite fritid så jag och Jenifer ska åka och träna ett tag snart.

det ska bli skönt.

Det jobbigaste är att det tar en timme hem sen..

"Vill man va fin får man lida pin."


Det bästa på hela veckan!

Cindra rosslar inte längre vad jag hör!

Hade tänkt att bada henne i helgen inför Kallhäll utställningen men det är kanske lite dumt om hon har vart förkyld..får vänta lite med det tror jag.

Men anmäla ska jag se till att göra.

Längtar så otroligt mycket efter utställning igen, den senaste var redan i början av januari, sen har det vart helt dött.

Det blir Cindra och Prinsessan som åker med den här gången.

Funderar också på att ta kull på Prinsessan när hon har växt på sig lite.

Men jag vet inte riktigt, pet kroppen försvinner troligtvis.

Knepigt det där.


Men nu måste jag packa träningsväskan.



Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards