Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Maria - 13 februari 2008 19:32

Shit vad tråkigt det har vart idag.

Har skivit på datan hela dagen i skolan idag..

Ska skiva om bordet och dess historia, inte det lättaste.

Det är inte så speciellt många som skriver ut fakta om ett bord:P

Men jag får försöka.

Någon som vet något om bord förr i tiden?

Jag hade tänkt att åka och träna idag men det var ingen som ville följa med, kunde ju ha gått själv kom jag på sådär nu i efterhand, men men..

Får åka imorgon istället.

Imorgon är det alla hjärtans dag också. Har köpt godishjärtan som jag har gjort ett fint litet paket av selufan papper ( genomskinligt plast papper, sånt som är runt blommor oftast)

Men nu MÅSTE jag återgå till pluggandet om jag ska hinna med att träna imorgon.


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards