Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Maria - 29 maj 2011 17:10

På menyn ikväll står grillat! Karré, haloumiost och majskolvar är inhandlat. :-D

Filmen vi såg igår var jättebra, sådär lagom läskig! Och jag underhöll marcus inatt genom att snacka i sömnen, han hade tänt lampan och jag hade blivit mäkta imponerad och bara sagt "woooow!!!", frågar hur han gjorde det där och sen somnat om. Haha, förstår inte varför jag har börjar prata i sömnen..


Var upp till Stockholm idag men hittade inte klänningen jag ville ha..Får gå i Södertälje istället, där är det inte loka stort :-p

Däremot har jag fått för mig att jag ska prova vaxa benen, kanske har gett mig in på något helt galet, kanske inte? Ikväll blir det upp till bevis iallafall!!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards