Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Maria - 2 maj 2011 19:16

Gastroskopi är ingenting jag ens önskar min värsta fiende. Det var så hemskt så det finns inga ord. Ville inget annat än att slita ur slangen, det var så fruktansvärt obehagligt utav att gå in på detaljer. Hua!

Men något fel hittade han inte, så jag ska tydligen ha såhär ont. Men han trodde att medicinerna hade gett magen en omgång så jag ska prova med lite tabletter som balanserar magen igen, och så ska jag vara snäll med den. Det måste betyda mycket godis och gott. För så blir väl magen glad?


När jag kom hem proppade jag i mig massa mat för jisses vad hungrig jag var! Åt inte sen igårkväll. Innan läkarn var jag till banken och fixade med studiebidraget.


Nu har jag setat och pluggat ett tag men tänkte ta och lägga mig och kolla lite på tv nu. Jag är så galet trött! Imorgon är en rätt så kort skoldag.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards