Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Maria - 3 maj 2011 21:25

Alla har väl sett Hitta Nemo? När Doris och Marwin letar efter Nemo och simmar neråt och neråt i en mörk grav och Doris trallar på "fortsätt simma, fortsätt simma..."


Jag känner mig en som liten Doris nu. Det är en djup grav av plugg som jag håller på att ta mig igenom och idag är två av jag vågar inte ens tänka på hur många uppgifter klara. Det är bara att fortsätta simma. För tillslut hittar Doris och Marwin Nemo.


Har som sagt gjort två uppgifter idag som är utskrivna och ihophäftade. Man borde på statligt bidrag på skrivarpapper som gymnasieelev tycker jag!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta en kopp av mitt nya kanel-te som jag köpte idag. det innehöll antioxidanter, då måste det vara nyttigt!


 

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards