Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Maria - 25 maj 2011 19:13

Kom precis hem från stan efter middag med min finaste Jenifer. Hon är som en stjärna, alltid lika vacker och gör en alltid glad. På väg hem satt jag och tänkte på hur lycklig jag ska vara, världens finaste klasskompisar som faktiskt hjälp mig genom vått och torrt. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta sådana klasskompisar som jag känner mig så trygg och hemma med. Och sen de vänner som fortfarande finns kvar hos mig, Jenifer är bara en av dem. Det är vänner som försvinner under åren, man mognar och växer olika, men vissa är alltid kvar. Jag har världens bästa vänner. Och pojkvän, han kommer hit snart.

    

Av Maria - 25 maj 2011 15:37

Ja det är väl inte riktigt sommarväder ute tycker jag! Det är bara 2 veckor kvar till skolavslutningen och vädret hänger inte med. Just nu är det sol men för 5 minuter sen regnade det, och så har vädret varit. Jag vill ha sol sol sol och bli brun! Så att jag inte kommer till Kreta oh lyser upp gatorna av blekhet..


Har precis vinkat av Ewe och Lovisa. Igår smockae vi i oss tacos och fick ett infall till att göra rabarberpaj som blev himmelsk, Vi hyrde film och hade det allmänt bra! Idag gjorde vi ett försök till att plugga men budgetar är inte någon av våra starka sidor så det gick inte så bra..


Nu ska jag hoppa in i duschen och vid 5 ska jag möta upp Jenifer för middag på stan, mysonsdag!!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards