Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Maria - 27 maj 2011 21:10

Åh sicken härlig kväll jag har! Först gjorde jag och sara mat, gottis! Sedan duschade jag en lååång dusch (och höll på att slå ihjäl mig på halt balsam), noppade ögonbrynen, målade naglarna och åt marabou premium choklad. Min nya favorit är mörk choklad med chokladmousse. Nu sitter jag här och låter tånaglarna torka, samtidigt som jag smakar (ett gott!!) vin som mamma och pappa drack till maten. Man lär ju utnyttja att man faktiskt är 18 ;-) Haha..ne men jag brukar inte gilla vin, det är så surt, men det här var gudomligt gott, fin flaska också ;-)


Imorgon ska jag jobba och hoppas på att meterologerna inte håller vad det lovat till imorgon! Jag har bara haft oturen att blivit schemalagt de dagar med pissväder och då är det inte så många kunder, hoppas det kan komma lite sol imorgon..

   Kan ta och fresta med lite av det som serveras på cafét ;-)

Av Maria - 27 maj 2011 15:47

Ni anar inte hur skönt det är med fredag! Den här veckan har varit så galet stressig men nu är den över, allt är över! Fick tillbaka matte B nationella idag också som det stor ett stort fin G på! Så nöjd!! Det går inte att beskriva min lättnad. Började på en gång fundera om jag gjort fel som skrev av mig från matte C. Skulle jag starta den kursen skulle jag slutföra den. Skulle nog klara det kunskapsmässigt om jag bara anstränger mig, men min kropp och huvud skulle inte klara matte C, får prestationsångest bara jag tänker på det.


Ikväll ska jag ha en kväll bara för mig! Tänkte ta och göra hårinpackning och ta hand om mig själv, bara slöa!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards