Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Maria - 21 januari 2010 19:59

Imorgon är det fredag. Härligt! Men veckan har gått sjuukt fort! Kort skoldag idag, men efter lunchen var vi tjejer inm till gymmet och gjorde ett par uppgifter som ska göras i idrotten. Det var ju nästan lite kul ju! Kanske man ska ta och gå dit lite oftare?


Iallafall så har jag köpt ett par nya skor idag. Jag kan i princip vrida ur mina strumpor när jag kommer hem, dom läcker in så sjukt med vatten. Inte kul när man går i stockholms blask! Alldeles snart ska vi äta, sent såg jag nu! Därför min mage låter som om man spränger berg :p


Men först ska jag nog ta och klippa lite marsvinsklor. Prinsessan har börjat få tillbaka hullet nu förresten!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards